مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-07اقتصادي

اموال خود را برای سرمایه گذاری در بورس نفروشید


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن بیان چند توصیه برای فعالان بازار سرمایه از سهامداران خواست که در بورس صبر و حوصله پیشه کنند و انتظار سود لحظه ای نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، سید غنی نظری خانقاه با اشاره به وضعیت کنونی بازار سرمایه گفت: فعالیت در بورس یک فعالیت اقتصادی است و هر فعالیت اقتصادی سود و ضرر خود را دارد، همیشه باید بپذیریم که در بورس هم منفعت وجود دارد و هم ضرر، افرادی که وارد این بازار می شوند باید بپذیرند که احتمال دارد سود کنند یا اینکه شاهد ضرر باشند، هیچ مقام و جایگاهی سود 100 درصدی را در بورس تضمین نکرده است.

وی افزود: افرادی که وارد بورس می شوند باید صبور باشند، حوصله کنند و تحمل داشته باشند از سوی دیگر مسئولین نیز باید با توجه به روی آوردن مردم به این بازار از سرمایه گذاری آنها حمایت کنند و آنها را تنها نگذارند، مسئولین باید نسبت به سهامداران احساس مسئولیت کنند، سهامداران و فعالین بورس نیز نباید انتظار سود لحظه ای داشته باشند، چرا که بازار بورس تحت تاثیر بازارهای جهانی، سیاست های داخلی و سیاست های بین المللی است و هم امکان سود در آن وجود دارد و هم ضرر.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: فعالین این بازار سود جزیی روزانه را مدنظر قرار ندهند بلکه به صورت یک فرایند به آن نگاه کنند، افراد برای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموال خود را برای سرمایه گذاری در بورس نفروشید

اموال خود را برای سرمایه گذاری در بورس نفروشید