مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 14:402020-09-07سياسي

خط و نشان حسین الله کرم برای اصلاح طلبان در انتخابات 1400


این دوره انتخابات ریاست جمهوری برای اصلاح طلبان خوب نخواهد بود، اصلاح طلب ها چه با یک لشکر و چه با یک نفر وارد عرصه انتخابات شوند با شرکت نکردن آنها برابر خواهد بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ برنا نوشت: یک چهره اصولگرا گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آینده شاهد انتخابات درون گروهی خواهیم بود همچنان که نتیجه انتخابات مجلس یازدهم نشان داد، کاندیداهای اصلاح طلبان اقبالی جهت پیروزی ندارند.

حسین الله کرم ، عضو حزب الله، در واکنش به اینکه کاندیداتوری تعداد زیادی از اعضای جریان اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری تا چه اندازه نشان دهنده چالش وحدت در این جریان است؟ گفت: جریان اصولگرا و اصلاح طلب از مجموعه ای از گروه ها و احزاب تشکیل شده اند که براساس میزان موفقیت هایی که در هر انتخابات بدست می آورند، یکی از این گروه ها بیشتر مطرح می شود، از این رو در انتخابات ریاست جمهوری این گروه ها و احزاب که به شکل یک طیف در یک ساختار و جبهه سیاسی به نام اصول گرا یا اصلاح طلب قرار می گیرند، نامزدهای انتخاباتی خود را ارائه می دهند تا میزان استقبال جامعه از آنها را ارزیابی کنند.

این چهره اصولگرا افزود: بنابراین جریان های سیاسی در طول زمانی که در اختیار دارند از طریق مصاحبه ها، موضع گیری ها و سخنرانی ها و مواردی از این قبیل خود را در معرض نظر عموم قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان حسین الله کرم برای اصلاح طلبان در انتخابات 1400

خط و نشان حسین الله کرم برای اصلاح طلبان در انتخابات 1400