مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 13:452020-09-07اجتماعي

طرح «کوچ» چاقی دانش آموزان را کنترل می کند


مشاور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش در جمع مدیران و کارشناسان حوزه تربیت بدنی و سلامت استان خراسان شمالی گفت: طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان یکی از طرح های تحولی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی حامد صبوری در جمع مدیران و کارشناسان حوزه تربیت بدنی و سلامت اداره کل و ادارات مناطق آموزش وپرورش استان خراسان شمالی گفت: طرح کوچ یا کنترل وزن و چاقی دانش آموزان می تواند موجب ارتقا سلامتی نسل آینده ساز کشور عزیزمان باشد.

وی ضمن دعوت از خانواده ها جهت مشارکت در این طرح ملی گفت: چاقی و اضافه وزن، زمینه ایجاد همه بیماری ها است لذا باید ضمن اصلاح الگوی تغذیه کودکان و نوجوانان، سبک زندگی امروزی خویش را که توأم با کم تحرکی و عدم توجه به فعالیت های ورزشی است را نیز تغییر دهیم.

مشاور معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش افزود: همه تمهیدات لازم برای اجرای این طرح بزرگ اندیشیده شده است و همزمان با هفته تربیت بدنی در سراسر کشور شروع خواهد شد.

صبوری گفت: در این طرح وزارت آموزش وپرورش با مشارکت معلمان و خانواده ها، ضمن کنترل وزن و BMI دانش آموزان، با مداخله و ارائه برنامه های لازم، دانش آموزان را در تناسب وزن و افزایش تحرک و شادابی یاری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «کوچ» چاقی دانش آموزان را کنترل می کند

طرح «کوچ» چاقی دانش آموزان را کنترل می کند