مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 12:402020-09-07اجتماعي

آموزش و پرورش به رفع دغدغه اولیاء اهتمام کند


آموزش و پرورش در رفع دغدغه اولیای دانش آموزان و همچنین حل مشکلات مطرح شده اهتمام جدی داشته باشد تا روند آموزشی بدون وقفه ادامه یابد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: آموزش و پرورش در رفع دغدغه اولیای دانش آموزان و همچنین حل مشکلات مطرح شده اهتمام جدی داشته باشد تا روند آموزشی بدون وقفه ادامه یابد.

مسعود امامی یگانه 17 شهریور در جریان بررسی روند بازگشایی مدارس و شروع سالتحصیلی جدید اظهار کرد: امروز بازدید میدانی از چند واحد آموزشی داشتیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و نارسایی های احتمالی قرار گیریم که در مجموع با رعایت پروتکل های بهداشتی و شیفت بندی دانش آموزان روند آموزشی مناسبی را در اردبیل شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در اکثر موارد با تلاش مدیران مدارس مسایل و موضوعات بهداشتی رعایت شده و دانش آموزان با زدن ماسک و رعایت الزامات بهداشتی سر کلاس ها حضور یافته تا با همت معلمان سالتحصیلی جدید آغاز شود.

فرماندار اردبیل گفت: نباید در فرآیند آموزشی با رعایت مسایل بهداشتی وقفه ای ایجاد شود و اولیا باید بخشی از ساعات آموزشی دانش آموزان که در فضای مجازی و تلویزیون انجام می شود، در کنار فرزندان خود باشند.

امامی یگانه افزود: در کنار شبکه دانش آموزی شاد از طریق صداوسیما نیز برنامه های آموزشی متناسب با مقطع تحصیلی دانش آموزان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش به رفع دغدغه اولیاء اهتمام کند

آموزش و پرورش به رفع دغدغه اولیاء اهتمام کند