مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-07سياسي

تالاب جازموریان، منشا 30 درصد ریزگردهای کشور/جنوب کرمان تشنه است


نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: منشا 30 درصد ریزگردهای کشور، تالاب جازموریان است.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: منشا 30 درصد ریزگردهای کشور، تالاب جازموریان است.

منصور شکراللهی عصر امروز 17 شهریورماه در آیین افتتاح طرح های صنعت آب و برق استان کرمان با حضور وزیر نیرو بر لزوم تسریع پروژه ها تاکید کرد و گفت: از دولت می خواهیم پروژه های انتقال آب از خلیج فارس، دریای عمان و رود خرسان به استان کرمان را تسریع دهد.

وی با بیان اینکه امروز استان کرمان مخصوصا منطقه جنوب استان تشنه است و بیشترین مشکلات ما در بحث آب است بیان کرد: منشا 30 درصد ریزگردهای کشور، جازموریان است که تقاضا داریم حقابه آبی به این تالاب اختصاص یابد.

براساس این گزارش، ذبیح الله اعظمی ساردویی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با انتقاد از افت ولتاژ و قطعی های مکرر برق در جنوب استان که منجر به خرابی وسایل برقی مردم این منطقه شده است، بیان کرد: به راه اندازی پست برق فوق توزیع میان مناطق چیل و ساردوییه، نیاز مبرم است که طبق مذاکرات صورت گرفته وزارت صمت متعهد شده است که 50 درصد هزینه راه اندازی این پست را تامین کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب جازموریان، منشا 30 درصد ریزگردهای کشور/جنوب کرمان تشنه است

تالاب جازموریان، منشا 30 درصد ریزگردهای کشور/جنوب کرمان تشنه است