مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-07سياسي

آموزش زبان فارسی به 300 هزار شهروند خارجی توسط المصطفی


از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود 300 هزار نفر از شهروندان کشورهای مختلف جهان به وسیله جامعه المصطفی به زبان فارسی مسلط شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین مجید خالق پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به ماهیت فعالیت جامعه المصطفی اظهار کرد: این نهاد یک مجموعه کاملا علمی است و برادران و خواهران در داخل و خارج ایران در جامعه المصطفی و نمایندگی های این نهاد از مقطع کارشناسی تا دکترا تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: در جامعه المصطفی دو رویکرد آموزشی نظام واحدی و نظام سطوح حوزوی را داریم و مدرک ارائه شده از سوی این نهاد در دنیا معتبر است، جامعه المصطفی در حوزه علوم اسلامی و علوم انسانی با رویکرد اسلامی فعالیت دارد و به دنبال آشنایی دانش پژوهان خود با معارف اسلامی به صورت تخصصی است.

جانشین رییس جامعه المصطفی افزود: این نهاد رشته های متنوعی دارد و با تربیت نیروی انسانی به همه ملت ها خدمت کرده است، با آموزش زبان فارسی به جمع کثیری از دانش پژوهان خارجی در جامعه المصطفی، فرهنگ ایرانی به کشورهای مختلف جهان منتقل شده است.

خالق پور با اشاره به آموزش زبان فارسی در جامعه المصطفی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود 300 هزار نفر از شهروندان کشورهای مختلف جهان به وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش زبان فارسی به 300 هزار شهروند خارجی توسط المصطفی

آموزش زبان فارسی به 300 هزار شهروند خارجی توسط المصطفی