مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 11:002020-09-07حوادث

تکذیب خودکشی سه جوان در دریا به سبک بازی نهنگ آبی


به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران خبر خودکشی سه جوان به سبک نهنگ آبی صحت ندارد.

- جی پلاس ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق 4 جوان و مرگ 3 نفر از آنان حین شنا در آب های ساحلی دریای محمودآباد خبر داد.

مهر نوشت، سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، اظهار داشت: حوالی ساعت 15 روز یک شنبه 16 شهریورماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع غرق شدگی در خیابان معلم - ساحل 14 در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند، 4 جوان اهل و ساکن شهرستان های اصفهان، ایذه خوزستان و اردبیل حین شنا در منطقه ممنوعه شنا غرق شدند که با حضور به موقع ناجیان غریق، دو نفر از آنان از آب بیرون کشیده شده و دو نفر دیگر به علت خفگی در دریا غرق شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با انتقال دو مصدوم این حادثه به مرکز درمانی یکی از آنان نیز به علت شدت مصدومیت در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ ساداتی با اشاره به انتشار خبر مبنی بر قصد خودکشی این افراد به سبک بازی نهنگ آبی در دریا این خبر را تکذیب کرد و افزود: برابر بررسی های به عمل آمده و تحقیقات از یکی از نجات یافتگان این حادثه، این چهار جوان که در یک بازی اینترنتی به نام قهرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خودکشی سه جوان در دریا به سبک بازی نهنگ آبی

تکذیب خودکشی سه جوان در دریا به سبک بازی نهنگ آبی