مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-07بين الملل

ترامپ باعث خشم و ناراحتی ترزا می میشد


منابع مدعی شده اند، ترامپ برای خشمگین کردن ترزا می با وی قلدری کرده و از رفتارهای نامناسب و تبعیض آمیز جنسیتی برای توضیح یکسری بدیهیات در سلسله نشست ها و گفتگوهایش استفاده کرده است.

- منابع مدعی شده اند، ترامپ برای خشمگین کردن ترزا می با وی قلدری کرده و از رفتارهای نامناسب و تبعیض آمیز جنسیتی برای توضیح یکسری بدیهیات در سلسله نشست ها و گفتگوهایش استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، یکی از مقام ها گفته که حتی می ترسیده ترزا می، نخست وزیر سابق انگلیس در جریان یک تماس تلفنی درباره واکنش دولت واشنگتن به حملات سالزبری و خسته شدن از رفتارهای لجوجانه دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، جیغ بکشد یا شروع به گریه و زاری کند.

در جریان نخستین نشست در ژانویه 2017 پس از روی کار آمدن ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا و دیدارش با ترزا می در کاخ سفید، ترامپ پرسیده بود: چرا بوریس جانسون، وزیر خارجه وقت نخست وزیر نیست؟ آیا او این شغل را نمی خواست؟ و ترزا می هم گفته بود که جانسون خودش از به دست گرفتن پست نخست وزیری انگلیس پا پس کشیده بود.

گفتگوی دیگری بین می و ترامپ در پی حملات با عامل اعصاب نوویچوک در سالزبری در مارس 2018 انجام شد؛ حمله ای که در آن سرگیی اسکریپال، جاسوس دو جانبه سابق روس و دخترش یولیا مورد هدف بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ باعث خشم و ناراحتی ترزا می میشد

ترامپ باعث خشم و ناراحتی ترزا می میشد