مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-07پزشكي

رضایی: نمی توانیم میزبان هواداران در سالن والیبال ارومیه باشیم


مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: با توجه به شرایط وجود بیماری کرونا و اعلام پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی هواداران در سالن حضور نخواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی برگزاری لیگ برتر والیبال کشور امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، افشین خدایاری هیات والیبال استان، قهرمانی رییس اداره ورزش و جوانان، پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و نمایندگانی از باشگاه آذرباتری، صداوسیما، فرماندهی انتظامی، یگان ویژه، مرکز بهداشت و هیات پزشکی استان برگزار شد.

  در این جلسه ابتدا دبیر هیات والیبال استان مواردی در خصوص نحوه برگزاری و پروتکل های بهداشتی را اعلام کرد.

سپس در ادامه جلسه پیمان رضایی در خصوص میزبانی باشگاه شهرداری ارومیه اظهار داشت: تمامی پروتکل های بهداشتی اعلام شده را به صورت کاملاً جدی در تیم های شهرداری اجرا و تا امروز دو بار تست PCR اخذ که خوشبختانه جواب همه تست ها منفی بود.

  وی با اشاره به اینکه هواداران سرمایه اصلی والیبالمان هستند و امسال با توجه به شرایط وجود بیماری کرونا و اعلام پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی هواداران در سالن حضور نخواهند داشت ادامه داد: با پیگیری های این باشگاه تمام مسابقات باشگاه شهرداری ارومیه از طریق شبکه استانی و شبکه ورزش پخش زنده خواهد شد تا هوادارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: نمی توانیم میزبان هواداران در سالن والیبال ارومیه باشیم

رضایی: نمی توانیم میزبان هواداران در سالن والیبال ارومیه باشیم