مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-07سياسي

تشکیل پرونده قضایی برای متهمان ماجرای کودکان کار شاهین شهر


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: پرونده قضایی برای متهمان ماجرای کودکان کار زندانی شده در زیر زمین اداره بهزیستی شاهین شهر تشکیل شده و در صورت احراز جرم با مجرمان برخورد خواهد شد.

- علی اصفهانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت پرونده کودکان کار زندانی شده در زیرزمین اداره بهزیستی شاهین شهر اظهار داشت: در خصوص این موضوع از همان تاریخ 14 شهریور دادسرای شهرستان شاهین شهر ورود کرد و پرونده ای برای خاطیان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه روند بررسی ابعاد مختلف این موضوع در دست بررسی قضایی است، تصریح کرد: باید توجه داشت که این اقدام به دنبال مصوبه کمیته ساماندهی متکدیان شاهین شهر اتفاق افتاده و شهرداری و نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری متکدیان اقدام کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اضافه کرد: این پرونده در دست بررسی است و چنانچه جرمی احراز شود با مجرمان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد کودکان زندانی شده در بهزیستی شاهین شهر 10 نفر بوده اند، ادامه داد: همه این کودکان تبعه خارجی بوده اند.

سیاست های قوه قضاییه در قبال کودکان کار اصفهانی در خصوص سیاست های قوه قضاییه در قبال کودکان کار گفت: برنامه ریزی برای ساماندهی این کودکان باید انجام شود، اما نباید به گونه ای رفتار شود که زیرساخت برای اجرای نیمی از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای متهمان ماجرای کودکان کار شاهین شهر

تشکیل پرونده قضایی برای متهمان ماجرای کودکان کار شاهین شهر