مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-07حوادث

توقیف 182 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح ارتقای امنتیت اجتماعی در گچساران


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ازتوقیف 182دستگاه خودرو و موتورسیکلت، و دستگیری 23نفرسارق در اولین مرحله اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان گچساران خبرداد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از گچساران به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان های انتظامی شهرستان اولین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در گچساران به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ موسوی بیان داشت: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی در اجرای این طرح 112دستگاه خودرو، 70دستگاه موتورسیکلت را به علت تخلفات رانندگان و راکبان آنها از جمله نداشتن گواهینامه، نداشتن مدارک شناسایی، کلاه ایمنی، پلاک مخدوش و تاشو،ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی_توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال یافتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین در این طرح تعداد 23 نفر سارق، 83نفرمعتاد و 5نفر از اراذل و اوباش دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس دراجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاریهای اجتماعی در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 182 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح ارتقای امنتیت اجتماعی در گچساران

توقیف 182 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح ارتقای امنتیت اجتماعی در گچساران