مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-07حوادث

یک اتفاق و دو روایت برای مرگ 3 جوان در دریای خزر


صبح امروز خبر غرق شدن 3 جوان در دریای خزر به بمب رسانه ای مازندران تبدیل شد،برخی از منابع مدعی شدند که 4 جوان غیربومی برای اجرای آخرین مرحله از بازی نهنگ آبی که خودکشی در دریا بوده به این منطقه آمده اند که از این 4 تن تنها یک نفر جان سالم به در برده است اما .

- ایسنا/مازندران صبح امروز خبر غرق شدن 3 جوان در دریای خزر به بمب رسانه ای مازندران تبدیل شد،برخی از منابع مدعی شدند که 4 جوان غیربومی برای اجرای آخرین مرحله از بازی نهنگ آبی که خودکشی در دریا بوده به این منطقه آمده اند که از این 4 تن تنها یک نفر جان سالم به در برده است اما معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران این ادعا را رد کرد و گفته این افراد برای تفریح به این منطقه آمده بودند که 3 نفرشان حین شنا دچار سانحه شدند.

نقی کریمیان، رییس نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با ایسنا، از غرق شدن 3 جوان مسافر در دریای خزر خبر داد و اظهار کرد: ساعت 2و نیم روز یکشنبه این خبر به ما اعلام شد و نیروها به سواحل محمود آباد اعزام شدند.

وی افزود: 4 جوان اهل تبریز، اردبیل، ایذه و دو نفر اهل اصفهان که با هدف اجرای مرحله فینال بازی اینترنتی نهنگ آبی به شهرستان محمودآباد سفر کردند خود را به آب انداختند که 3 نفر آنها در دریا غرق شده و یک نفر نجات یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اتفاق و دو روایت برای مرگ 3 جوان در دریای خزر

یک اتفاق و دو روایت برای مرگ 3 جوان در دریای خزر