مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-07اقتصادي

رهبر حزب کنگره هند دولت مودی را به شترمرغ تشبیه کرد


حزب مخالف اصلی هند موسوم به کنگره ، در مورد مسائل متعددی از جمله کندی اقتصادی، قیمت بالای سوخت، بیکاری و فروش شرکت های دولتی از دولت نارندرا مودی انتقاد دارد.

- رهبر حزب کنگره هند دولت "مودی" را به شترمرغ تشبیه کرد حزب مخالف اصلی هند موسوم به "کنگره"، در مورد مسائل متعددی از جمله کندی اقتصادی، قیمت بالای سوخت، بیکاری و فروش شرکت های دولتی از دولت نارندرا مودی انتقاد دارد.

حزب کنگره همچنین از بسته کمکی 266 میلیارد دلاری برای رسیدگی به وقفه های ایجاد شده توسط کرونا انتقاد دارد و می گوید این کمک، یک محرک مستقیم مالی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رائول گاندی ، رهبر حزب کنگره هند با ارجاع به اقتصاد نزولی و موارد صعودی کووید 19 در این کشور، دولت به رهبری نارندا مودی را مورد انتقاد قرار داد و گفت این دولت، هند را در هر رقابت اشتباهی، به پیش انداخته است.

گاندی در حالی که دولت مودی را به شترمرغی که در هنگام خطر سرش را در شن فرو می کند، تشبیه می کرد، تصریح کرد: دولت هند ابتدا برای کشور مشکل ایجاد می کند و بعد، به جای آنکه به دنبال راه حل بگردد، مانند یک شترمرغ رفتار می کند.

گاندی افزود: به لطف دولت مودی، هند در هر مسابقه اشتباهی، اول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر حزب کنگره هند دولت مودی را به شترمرغ تشبیه کرد

رهبر حزب کنگره هند دولت مودی را به شترمرغ تشبیه کرد