مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-07سياسي

صیادان «بردخون» دلخوش به تحقق وعده ها+تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، بخش بردخون شهرستان دیر در همسایگی خلیج فارس قرار دارد و بسیاری از مردم این بخش از گذشته های دور به شغل صید و صیادی مشغول بوده اند، اما مشکل اساسی مردم این منطقه بویژه صیادان نداشتن اسکله است.

اگر اخبار چند سال اخیر بردخون را دنبال کنیم و جستجویی در خبرها بزنیم بدون شک مهم ترین و پرتکرارترین خبر، اسکله خورخان و حواشی و مباحث مربوط به آن است که می توان یکی از اصلی ترین نیازها و خواسته های مرزنشینان بردخونی دانست و تاهنوز به تحقق نشده است.

آرزوی دیرینه و قدیمی، فراموش اسکله، چشم انداز نامعلوم، فاز نخست اسکله، لزوم تسریع در تکمیل، وعده افتتاح، خون تازه در رگ اسکله و دهها کلمه و جمله دیگر در این مدت از زبان مسؤولان بخش و شهرستان و استان و حتی کشور بیان شده اما باز اسکله خورخان بردخون تکمیل نشد و صیادان ماندند و صدها قول و وعده عملی نشده که فقط مصرف خبری داشت.

صیادان پناهگاهی نداشتند سابقه صیادی مردم شهر و روستاهای بخش بردخون به سال ها پیش برمی گردد و آن زمان که خبری از ابزار و امکانات پیشرفته امروزی نبود، مردم با پای پیاده خود را به دریا می رساندند و با تور ساده، دل به دریا می زدند و روزی خود را با یاری خداوند از سفره بیکران الهی می گرفتند اما این نسل پس از عمری به سرای باقی شتافتند و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادان «بردخون» دلخوش به تحقق وعده ها+تصاویر

صیادان «بردخون» دلخوش به تحقق وعده ها+تصاویر