مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-07سياسي

توهین به پیامبر اسلام(ص) حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد


اقداماتی چون حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام به دنبال اظهارات و مکتوبات و آثار هنری سخیف منتشره در کشورهای غربی طی سال های گذشته به بهانه آزادی بیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای از اقدام رذیلانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت قدسی پیامبر مکرم اسلام و قرآن کریم، ابراز انزجار کرد.

در این بیانیه از تمام علما و فرهیختگان و مسلمانان درخواست شده است تا با حساسیت و هوشمندی این تحرکات رذیلانه و موذیانه را دنبال کنند.

متن بیانیه جامعه روحانیت مبارز به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشاوه و لهم عذاب عظیم( سوره بقره؛ 7) خدا بر دلهاشان و گوششان قفل زده و در چشمانشان پرده ای است و آنان را عذابی بزرگ است.

 حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم توسط نشریه ای فرانسوی، عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه همه موحدین و متدینین را جریحه دار و آزرده ساخت.

این اقدامات به دنبال اظهارات و مکتوبات و آثار هنری سخیف منتشره در کشورهای غربی طی سال های گذشته به بهانه آزادی بیان، حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد؛ چه آنان که پدید آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به پیامبر اسلام(ص) حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد

توهین به پیامبر اسلام(ص) حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد