مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-07سياسي

این حجم از فعالیت های عمرانی در مشهد را در هیچ دوره ای نداشته ایم


رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: امروز گسترده ترین فعالیت عمرانی در سطح شهر مشهد در حال انجام است که در هیچ دوره ای این حجم فعالیت عمرانی همزمان وجود نداشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: امروز گسترده ترین فعالیت عمرانی در سطح شهر مشهد در حال انجام است که در هیچ دوره ای این حجم فعالیت عمرانی همزمان وجود نداشته است.

احمد نوروزی امروز، 17شهریور در صدوچهارمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در مورد توجه به مساله کارآفرینی و مناطق محروم شهر مشهد اظهار کرد: دو دغدغه اصلی من یکی کارآفرینی است که با بسترسازی و تسهیل سرمایه گذاری و اجرای پروژه های بزرگ و کوچک شکل می گیرد و دیگری توجه به مناطق محروم شهر است که از بدو تشکیل سازمان بازآفرینی و به کارگیری دفاتر تسهیل گری آغاز و با تصویب بسته مشوق های بازآفرینی برای مناطق حاشیه شهر و بسته تشویقی بازآفرینی قلعه آبکوه توسعه یافته است.

وی ادامه داد: از نظر شورای پنجم بزرگ ترین پروژه های ما نه پروژه چهارسطحی آزادگان و یا قطار شهری است، بلکه موضوع بازآفرینی است که با نقش آفرینی مردم برای بهبود محیط زندگی اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این حجم از فعالیت های عمرانی در مشهد را در هیچ دوره ای نداشته ایم

این حجم از فعالیت های عمرانی در مشهد را در هیچ دوره ای نداشته ایم