مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-07سياسي

آسفالت تقاطع «نهالستان» طی چند روز آینده


نماینده معین مردم بهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع مشکل تقاطع نهالستان یکی از مطالبات مردم این شهرستان بود از آسفالت این مسیر طی روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و نماینده معین شهرستان بهار از روند احداث راه آهن همدان ـ سنندج بازدید کرد.

طول این راه آهن 151 کیلومتر است که 33 کیلومتر آن در حوزه شهرستان بهار قرار دارد، یک ایستگاه در روستای دینارآباد پیش بینی شده و با راه اندازی این خط ریلی بسیاری از محصولات کشاورزی شهرستان و سفال و سرامیک از این خط صادر خواهد شد.

بازدید از زیرگذر نهالستان از دیگر برنامه های حجت الاسلام فلاحی بود که در جریان این مراسم اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم شهرستان به ویژه شهر بهار توجه به تقاطع نهالستان بود زیرا در طول سال متاسفانه شاهد وقوع تصادف های زیادی را در این مسیر بودیم.

وی گفت: از این تقاطع روزانه تعداد زیادی ماشین حامل مواد اولیه، کالای تولیدی و نیروی انسانی شهرک صنعتی تردد می کنند که باید هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکل آن اقدام می شد که خوشبختانه طی چند روز آینده آسفالت این مسیر آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت تقاطع «نهالستان» طی چند روز آینده

آسفالت تقاطع «نهالستان» طی چند روز آینده