مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-07سياسي

دانشگاه لرستان در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز قرار گرفت


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: این دانشگاه برای نخستین بار در نظام رتبه‌بندی معتبر بین المللی تایمز قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ محمد فیضیان روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با تلاش های صورت گرفته طی سال های گذشته، تجهیز آزمایشگاه مرکزی، اصلاح آیین نامه های پژوهشی،گسترش فعالیت علمی با رویکرد کیفی و کوشش هیات علمی، این دانشگاه برای اولین بار در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز قرار گرفت.

وی افزود: اصلاح آیین‌نامه‌های ارتقاء پایه ترفیع سالیانه و تشویقی، تسهیل همکاری‌های بین‌المللی شامل مامور نمودن اعضای هیات علمی، راه‌اندازی مجلات علمی پژوهشی به ویژه انگلیسی زبان، افزایش پهنای باند اینترنت، راه‌اندازی مرکز نوآوری، تجهیز آزمایشگاه مرکزی و مرکز تحقیقات بلوط، پژوهشکده زنبور عسل از جمله فعالیت‌ و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه پژوهش و فناوری این دانشگاه بوده که نقش مهمی در کسب این موفقیت داشته است.

وی عنوان کرد: تایمز یکی از مشهورترین نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی دانشگاه‌ها است که جهت ارزیابی ‌ها قسمتی از اطلاعات مورد نیاز را از دانشگاه‌ها و بخشی را به واسطه نظرسنجی‌، اطلاعات پژوهشی و استنادات پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس تهیه می‌کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه لرستان در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز قرار گرفت

دانشگاه لرستان در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز قرار گرفت