مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-07سياسي

مشکلات خانواده شهدا و فرزندان ایثارگران استان سمنان رفع شود


معاون سیاسی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم گره گشایی از مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران، گفت: به زودی تفاهم نامه ای برای تأمین زمین و مسکن و اشتغال ایشان منعقد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان در محل دفتر خود از سفر قریب الوقوع رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: پیگیری برای انعقاد تفاهم نامه زمین و مسکن و اشتغال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات معیشتی خانواده شهدا و فرزندان ایثارگران استان سمنان رفع می شود، افزود: گره گشایی از مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بخش های مختلف جزو وظایف ذاتی مسئولان در رده های مختلف مدیریتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه به زودی تفاهم نامه ای برای تأمین زمین و مسکن و اشتغال خانواده های معظم شهدا و فرزندان ایثارگران استان منعقد می شود، اعلام کرد: عظمت و شأن خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر کسی پوشیده نیست و مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای حمایت همیشگی از این قشر فرزانه بکوشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات خانواده شهدا و فرزندان ایثارگران استان سمنان رفع شود

مشکلات خانواده شهدا و فرزندان ایثارگران استان سمنان رفع شود