مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-07اقتصادي

افزایش 4 برابری انبارهای اختصاصی گمرکی در استان اصفهان


درابتدای سال گذشته، تعداد انبارهای اختصاصی فعال در استان اصفهان، هشت باب بوده که طی یک سال اخیر رشد چهار برابری داشته است.

- رسول کوهستانی پزوه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فصل دوم قانون امورگمرکی در خصوص انبارهای اختصاصی و همچنین بند ب ماده 38 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور اظهار داشت: با توجه به دستور العمل صادره توسط مقام محترم وزیر امور اقتصادی و دارایی در سال 98 محدودیت ایجاد انبارهای اختصاصی در شعاع بیش از 50 کیلومتراز گمرک استان برداشته شد و بنابراین گمرکات استان اصفهان می تواند با ایجاد انبار اختصاصی زیر کلید گمرک در سرتاسر استان اصفهان بنا به درخواست صاحب کالا موافقت کند.

وی افزود: بر اساس دستور العمل صادر شده می توان برای نگهداری کالاهای حجیم و بارگنجی (کانتینر) نیز انبار اختصاصی روباز قرارداد منعقد کرد.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان تعداد انبارهای اختصاصی زیر کلید گمرک در استان اصفهان را 32 باب اعلام کرد و بیان داشت: در ابتدای سال گذشته، تعداد انبارهای اختصاصی فعال در استان اصفهان، 8 باب بوده که طی یکسال اخیر رشد 4 برابری را داشته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان های مختلف استان اصفهان مانند نطنز، کاشان، شهرضا، علویجه، شاهین شهر، مبارکه و سایر شهرستان های استان انبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری انبارهای اختصاصی گمرکی در استان اصفهان

افزایش 4 برابری انبارهای اختصاصی گمرکی در استان اصفهان