مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-07سياسي

پروژه جمع آوری فاضلاب روستای کهریزه سقز افتتاح شد


پروژه جمع آوری فاضلاب روستای کهریزه با حضور نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه سقز و معاونین و مسئولین ادارات افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مدیر آبفا شهرستان سقز صبح امروز در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: طبق وعده های داده شده قبلی و در کمترین زمان ممکن پروژه جمع آورذی فاضلاب روستای کهریزه سقز به اتمام رسیده و با اجرای این پروژه، فاضلاب روستای کهریزه به شبکه فاضلاب شهری متصل شد.

عباس ولایتی با اشاره به اینکه مردم روستای کهریزه طی سالهای گذشته از مشکل دفع فاضلاب و کم آبی رنج می بردند، گفت: این پروژه با اعتبار 20 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت به طول 4000 متر اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه تعداد 460 خانوار تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفتند.

مدیر آبفا شهرستان سقز افزود: با افتتاح این پروژه، فاضلاب کهریزه به سمت تصفیه خانه فاضلاب سقز هدایت، جمع آوری و تصفیه شد و همچنین بستر مناسب برای اتصال فاضلاب فرودگاه سقز، پلیس راه و سایر مناصق منفصل این محدوده فراهم گشته است.

ولایتی خاطرنشان کرد: این پروژه در کاهش آلودگی های زیست محیطی منطقه نقش چشمگیری داشته و امسال  تلاش خواهیم کرد در راستای اصلاح شبکه آب و فاضلاب در سطح شهرستان 15 کیلومتر خط اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه جمع آوری فاضلاب روستای کهریزه سقز افتتاح شد

پروژه جمع آوری فاضلاب روستای کهریزه سقز افتتاح شد