مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-07اقتصادي

یکسال فرصت داریم تا موافقت نامه اتحادیه اوراسیا را دائمی کنیم


وزیر نیرو در سفر به یزد، موافقت نامه کشورمان با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا را موقتی خواند و گفت: تنها یک سال فرصت داریم تا با کمک تمام بخش های کشورمان برای الحاق دائم این توافق تلاش کنیم.

- ایسنا/یزد وزیر نیرو در سفر به یزد، موافقت نامه کشورمان با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا را موقتی خواند و گفت: تنها یک سال فرصت داریم تا با کمک تمام بخش های کشورمان برای الحاق دائم این توافق تلاش کنیم.

رضا اردکانیان امروز دوشنبه هفدهم شهریورماه در چهاردمین نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، کاهش نرخ بیکاری در استان را رضایت بخش خواند و با اشاره به سخنان یکی از مدیران استانی که یزد را بهشت سرمایه گذاری ایران ذکر کرد، گفت: این عنوان بالقوه نیز دلگرم کننده است ولی باید اهتمام داشت بهشت سرمایه گذاری نباید بیکار داشته است و این مهم نیز شایسته این سرزمین با توجه به توانمندی ها، تجارب و پیشینه تاریخی اش است.

وی از مسئولان استان یزد خواست تا برای کسب نرخ بیکاری صفر در استان یزد هدف گذاری کنند چرا که این کار شدنی است و باید گام های بلندی را برای رسیدن به این هدف در پیش گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیشنهاد راهکاری های بهره مندی و همکاری استان یزد با موافقت نامه اتحادیه اوراسیا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکسال فرصت داریم تا موافقت نامه اتحادیه اوراسیا را دائمی کنیم

یکسال فرصت داریم تا موافقت نامه اتحادیه اوراسیا را دائمی کنیم