مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-07دانش

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در رشته یادگیری الکترونیکی دانشجو می پذیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به منظور توانمند‎سازی اعضای هیات علمی و فراهم سازی امکان تحصیل همزمان در دو رشته برای دانشجویان استعداد درخشان، - دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دوره مجازی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی دانشجو می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به منظور توانمند‎سازی اعضای هیات علمی و فراهم سازی امکان تحصیل همزمان در دو رشته برای دانشجویان استعداد درخشان، از طریق فراخوان و بدون نیاز به شرکت در آزمون کتبی، در مقطع کارشناسی ارشد رشته یادگیری الکترونیکی دانشجو می پذیرد.

متقاضیان می توانند در صورت احراز شرایط مطابق با اعلام نیاز درج شده در این اطلاعیه، از طریق لینک اینترنتی پذیرش دانشجوی ارشد مجازی نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

متقاضیان برای شرکت در فراخوان باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند.

شرایط عمومی اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام ، اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برخوردار بودن از سلامت و توانمندی جسمانی و روانشناختی از شرایط عمومی پذیرش این دوره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در رشته یادگیری الکترونیکی دانشجو می پذیرد

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در رشته یادگیری الکترونیکی دانشجو می پذیرد