مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-06اقتصادي

نیمی از معابر روستای «سیف آباد» اسدآباد آسفالت شد


دهیار روستای سیف آباد شهرستان اسدآباد گفت: با پیگیری بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد نیمی از معابر روستای سیف آباد آسفالت شد.

- ایسنا/همدان دهیار روستای سیف آباد شهرستان اسدآباد گفت: با پیگیری بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد نیمی از معابر روستای سیف آباد آسفالت شد.

حامد فروتن در گفت ‍وگو با ایسنا، با بیان اینکه با پیگیری های انجام شــده و مستمر کار زیرسازی و جدولگذاری قسمت هایی از روستا که مدت ها دغدغه همه اهالی روستا بود، انجام شد، اظهار کرد: در سال جاری نیز به منظور تکمیل پروژه های عمرانی در این روستا کار زیرسازی و جدولگذاری با همکاری بنیاد مسکن ادامه می یابد.

وی یکی از مهمترین دلایل مهاجرت از روستاها را اشتغال دانست و افزود: در صورتی که شرایط اشتغال و درآمد را در مناطق روستایی فراهم کنیم، در آینده نزدیک شاهد مهاجرت معکوس به روستا خواهیم بود.

فروتن یکی دیگر از عوامل ماندگاری در روستاها را فراهم آوردن امکانات رفاهی برشمرد و تصریح کرد: توجه مسئولان به امکانات رفاهی روستاها در سال های اخیر روند مهاجرت معکوس را ایجاد کرده که این امر موجب احیاء دوباره روستاهای خالی از سکنه شده است.

وی نامساعد بودن راه های بین مزارع روستای سیف آباد را یکی از مشکلات این روستا عنوان کرد و یادآور شد: در رابطه با اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از معابر روستای «سیف آباد» اسدآباد آسفالت شد

نیمی از معابر روستای «سیف آباد» اسدآباد آسفالت شد