مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-06ورزشي

قول فدراسیون پزشکی ورزشی برای پیگیری کاهش محرومیت کیهانی


دارنده مدال طلای ماده سه هزار متر با مانع المپیک آسیایی 2018 جاکارتا گفت: از قول سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، مبنی بر پیگیری جهت کاهش مدت محرومیتش خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دارنده مدال طلای ماده سه هزار متر با مانع المپیک آسیایی 2018 جاکارتا گفت: از قول سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، مبنی بر پیگیری جهت کاهش مدت محرومیتش خبر داد.

حسین کیهانی در گفت و گو با ایسنا، به دیدار اخیرش با سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اشاره کرد و گفت: در این دیدار دکتر مسجدی قول داد پیگیری هایی را برای کاهش محرومیتم از چهار سال به دو سال داشته باشد.

وی تصریح کرد: البته باتوجه به اینکه مسئله دوپینگم مربوط به یکی از مسابقات بین المللی است، به سختی می شود از مدت زمان آن کم کرد، با اینحال سرپرست فدراسیون قول هایی برای پیگیری داده است.

دارنده مدال طلای سه هزار متر با مانع مسابقات آسیایی 2017 افزود: هرچند دوومیدانی ایران در آسیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و ورزشکاران قدرتمندی در این رشته داریم، اما متاسفانه نداشتن یک کرسی در فدراسیون آسیا باعث شده تا در چنین مواقعی امکان لابی گری و یا رایزنی برای گرفتن حق ورزشکاران ایرانی فراهم نباشد.

کیهانی در ادامه این گفت و گو از ساخت مستند زندگی اش توسط یک گروه مستندساز ایلامی خبرداد و گفت: این گروه از چندماه پیش به کرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول فدراسیون پزشکی ورزشی برای پیگیری کاهش محرومیت کیهانی

قول فدراسیون پزشکی ورزشی برای پیگیری کاهش محرومیت کیهانی