مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 02:402020-09-06اقتصادي

لزوم پرداخت ارزش افزوده از سوی ادارات کل مستقر در انزلی شهرداری


جلسه شورای شهر انزلی برگزار و اعضا بر لزوم پرداخت ارزش افزوده درآمد ادارات کل مستقر در این شهر به شهرداری تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای شهر با اشاره به وضعیت میدان اصلی این شهر، گفت: در این زمینه در جلسه فرمانداری بندرانزلی با حضور میراث فرهنگی مقرر شد در یک ماه آینده وضعیت گراند هتل انزلی تعیین تکلیف شود.

موسی زنجانخواه افزود: میراث فرهنگی همچنین مکلف شد در خصوص وضعیت ناهمگون میدان مرکزی شهر و ساختمان های مخروبه موجود در آن به دلیل موانع میراثی در مدت سه ماه اقدام و نتیجه را ابلاغ کند.

وی با اشاره به پیگیری تغییر کاربری بناهای شهر در کمسیون ماده 5، ادامه داد: لایروبی شنبه بازار روگا با حمایت نماینده مردم انزلی و تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی در دست اجرا است.

زنجانخواه با انتقاد از تجاوز به حریم تالاب برخی از مغازه داران خیابان سردار جنگل، تاکید کرد: تجاوزات به حریم این رودخانه از تالاب توسط خود مردم جمع آوری شود در غیر این صورت به کمیسیون ماده 100 ارائه و نسبت به تخریب آن اقدام می شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با معاون فرهنگی منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: پیشنهاد می شود تفاهم نامه ای بین این منطقه و بنادر و دریانوردی و مدیریت شهری در خصوص همکاری و کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرداخت ارزش افزوده از سوی ادارات کل مستقر در انزلی شهرداری

لزوم پرداخت ارزش افزوده از سوی ادارات کل مستقر در انزلی شهرداری