مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 02:352020-09-06ورزشي

تنیس روی میز فعلا درخواستی برای آغاز اردو و مسابقات ندارد


رییس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه این فدراسیون درخواستی بابت آغار به کار فعالیت های این رشته نداده، گفت: فعلا هم تصمیمی برای ارائه چنینی درخواستی نداریم.

- مهرداد علی قارداشی در گفتگو با مبنی بر طرح شرایط و درخواست اخذ مجوز برای آغاز اردوها نداشته ایم و فعلا هم قصدی برای مطرح کردن این درخواست نداریم.

بعد از اینکه فدراسیون جهانی در مورد مسابقات قهرمانی جهان و گزینشی المپیک به جمع بندی رسید و آن را به صورت رسمی اعلام کرد، در مورد اخذ مجوز اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

قارداشی در پاسخ به این پرسش که شما می گویید تاکنون درخواستی برای کسب مجوز آغاز فعالیت ها نداده اید درحالیکه اقدامات اولیه برای برگزاری لیگ برتر در فدراسیون شما انجام شده است.

برای این رقابت ها هم درخواست کسب مجوز نداشته اید؟ ، تاکید کرد: فدراسیون تنیس روی میز متقاضی کسب مجوز برای هیچ فعالیتی نبوده است حتی لیگ برتر؛ در مورد این رقابت ها اقدامات اولیه مثل ثبت نام تیم ها در حال انجام است اما هنوز به مراحل نهایی نرسیده ایم.

هر زمان در مورد زمان لیگ و چگونگی برگزاری آن به جمع بندی رسیدیم، درخواست خود را برای کسب مجوز لازم مطرح می کنیم.

وی همچنین در مورد مسابقات گزینشی المپیک به یک موضوع اشاره کرد و گفت: به احتمال زیاد در صورتیکه فدراسیون جهانی تنیس روی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنیس روی میز فعلا درخواستی برای آغاز اردو و مسابقات ندارد

تنیس روی میز فعلا درخواستی برای آغاز اردو و مسابقات ندارد