مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 16:552020-09-06بين الملل

هشدار انگلیس به اتحادیه اروپا بر سر مذاکرات بریگزیت: لندن جا نمی زند


دیوید فراست، مذاکره کننده ارشد بریتانیا گفت کشورش در گفت وگوهای تجاری بریگزیت با اتحادیه اروپا زودتر دست را نمی بازد و از این که تا پایان سال جاری میلادی توافقی برای بریگزیت به دست نیاید، - هشدار انگلیس به اتحادیه اروپا بر سر مذاکرات بریگزیت: "لندن جا نمی زند" دیوید فراست، مذاکره کننده ارشد بریتانیا گفت کشورش در گفت وگوهای تجاری بریگزیت با اتحادیه اروپا زودتر دست را نمی بازد و از این که تا پایان سال جاری میلادی توافقی برای بریگزیت به دست نیاید، هراسی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، فراست در مصاحبه ای که متن آن امروز یکشنبه 6 سپتامبر در روزنامه دیلی میل منتشر شد، گفت: ما زمانی برای مذاکره رسیدیم که دولت پیش از ما و گروه مذاکره کنندگانش در بازی هر که دیرتر پلک زد در برابر نمایندگان اتحادیه زودتر پلک زدند، در آن شرایط سخت، بلوف هم زدند اما اروپایی ها دست شان را خواندند.

اتحادیه اروپا عادت کرده که حرف ما را جدی نگیرد.

وی افزود: بنابراین مهم ترین کاری که ما امسال می خواهیم بکنیم این است به آنها (اتحادیه اروپا) بفهمانیم که منظور ما همان چیزی است که می گوییم و آنها باید موضع ما را جدی بگیرند.

بریتانیا در روز 31 ژانویه 2020 میلادی (11 بهمن 98) رسما از اتحادیه اروپا خارج شد اما دوران گذار روابط تجاری لندن و بروکسل آخر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار انگلیس به اتحادیه اروپا بر سر مذاکرات بریگزیت: لندن جا نمی زند

هشدار انگلیس به اتحادیه اروپا بر سر مذاکرات بریگزیت: لندن جا نمی زند