مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 15:502020-09-06اقتصادي

سه خرید تابستانی اینتر قطعی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، انتونیو کونته در تدارک برای بستن تیمی باتجربه و ارزان قیمت برای فصل آینده است و کوریره دلااسپورت مدعی شد سه خرید جدید این باشگاه در روزهای آتی نهایی خواهند شد.

- اینتر به زودی الکساندر کولاروف از رم، آرتورو ویدال از بارسلونا و متئو دارمیان از پارما را به خدمت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، انتونیو کونته در تدارک برای بستن تیمی باتجربه و ارزان قیمت برای فصل آینده است و کوریره دلااسپورت مدعی شد سه خرید جدید این باشگاه در روزهای آتی نهایی خواهند شد.

نراتزوری پس از پرداخت 40 میلیون یورو برای خرید اشرف حکیمی از رئال مادرید، در تابستان امسال رویکرد کم هزینه ای را در بازار نقل و انتقالات در پیش گرفته است.

الکساندر کولاروف، مدافع صربستانی رم روز سه شنبه در تست پزشکی شرکت کرده و با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو به اضافه پاداش راهی اینتر می شود.

ویدال نیز در آستانه فسخ قرارداد با بارسا با رضایت متقابل است و سرمربی جدید این باشگاه یعنی رونالد کومان نام او را در لیست فروش قرار داده است.

هافبک شیلیایی پیش از این از نظر مالی با اینتر به توافق رسیده بود.

این اتفاق در مورد متئو دارمیان نیز رخ داده و این بازیکن که در سالهای گذشته نیز بارها تا آستانه انتقال به اینتر پیش رفته بود، به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه خرید تابستانی اینتر قطعی شدند

سه خرید تابستانی اینتر قطعی شدند