مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 14:452020-09-06سياسي

توزیع 100 هزار ماسک بین اتباع خارجی ساوه


مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی از توزیع صد هزار ماسک بین اتباع خارجی مهمانشهر شهید ناصری ساوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمود حسنی عصر امروز در جریان بازدید سیدعلی آقازاده استاندار استان مرکزی، علی میرزایی فرماندار ساوه و جمعی از مسوولان از مهمانشهر شهید ناصری، اظهار کرد: در مهمانشهر شهید ناصری بیش از 5300 نفر در قالب 1068 خانوار سکونت دارند.

وی بیان کرد: 3 مدرسه با 900 دانش آموز و 40 معلم در مهمانشهر شهید ناصری که ویژه اتباع افغان بوده، در حال فعالیت است.

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت اتباع و جلوگیری از شیوع بیماری به شهرستان هستیم.

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی گفت: اختصاص یک ماه یارانه اضافی، توزیع اقلام غذایی و تهیه صد هزار ماسک از جمله اقدامات انجام شده در زمینه حمایت از اتباع خارجی به شمار می رود.

حسنی نامگذاری کوچه ها و خیابان ها، ساخت 250 منزل مسکونی جدید، تجهیز و احداث کتابخانه و پارک را از جمله طرح های توسعه ای در این منطقه برشمرد.

وی عنوان کرد: نصب دکل مخابرات با یک میلیارد تومان اعتبار و همچنین ایجاد اشتغال با طرح هایی همچون مجموعه پرورش شترمرغ و فرش دستباف در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار ماسک بین اتباع خارجی ساوه

توزیع 100 هزار ماسک بین اتباع خارجی ساوه