مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 14:202020-09-06سياسي

سپاه تا تکمیل انشعابات آب در کنار مردم می ماند


هنوز در برخی نقاط به دلیل انشعابات فرعی نیاز هست تانکرها فعال باشد اما تا زمانی که انشعابات فرعی شبکه آب به صورت کامل به اتمام برسد و مردم بتوانند از نعمت آب برخوردار باشند در خدمت مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان امروز در آیین بهره برداری از فاز دوم و سوم پروژه آبرسانی غیزانیه اظهار کرد: خدارا شاکرم از اینکه توفیق شد تا این روزها در کنار همه خدمتگزاران و عزیزانی که در مجموعه اجرای پروژه مهم آبرسانی با مدیریت آبفای استان و همچنین هدایت های استاندار مشارکت داشتند، باشیم.

شاهوارپور عنوان کرد: در این امر خیر، مهم و خداپسندانه ما نیز به سهم خود، سهم کوچکی داشتیم و از دور شاهدم که همه دلسوزان و خدمتگزاران در مواقع سختی، بحران و مشکلاتی که برای مردم پیش می آید احساس می کنند که باید در کنار مردم باشند.

وی افزود: در سیل سال گذشته دیدیم که چه مصائبی بر مردم ما وارد شد و همه دستگاه ها به ویژه بسیجیان و پاسداران در کنار مسؤولین و مردم در حال خدمت بودند، در این ایام نیز علاوه بر اقدامات و کمک های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، تانکرهای آب مدیریت شد و توسط مجموعه های سپاه استانی به کمک آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه تا تکمیل انشعابات آب در کنار مردم می ماند

سپاه تا تکمیل انشعابات آب در کنار مردم می ماند