مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-06اجتماعي

25 هکتار به سایت زباله نازلو ارومیه الحاق می شود/تامین هزینه مطالعات پیرامون پسماند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ساماندهی سایت های پسماند سطح آذربایجان غربی،گفت: برای مدیریت هر چه بهتر زباله ها سایت زباله نازلو 25 هکتار افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ارومیه،آیدین رحمانی در جلسه پسماند با بیان اینکه مدیریت اصولی پسماند ارومیه بیش از پیش مد نظر است، اظهار داشت: مسوولان پسماند می توانند برای مدیریت هر چه بهتر از ماشین آلات سازمان همیاری شهرداری های استان استفاده کنند.

وی افزود: بایستی برنامه مدیریت پسماند شهرستان ارومیه ظرف 48 ساعت توسط شهرداری ارومیه و با هماهنگی فرمانداری به سازمان حفاظت محیط زیست استان ابلاغ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت هر چه بهتر زباله های سطح شهرستان ارومیه و سایت های زباله،تصریح کرد: در این راستا 25 هکتار بر مساحت سایت زباله نازلو اضافه می شود.

وی تصریح کرد: همچنین مطالعات پیرامون موضوع پسماند و مدیریت این معضل جزو ضروریت هایی است که باید اعتبار لازم توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی تأمین شود.

رحمانی با تأکید بر توجه ویژه مسوولان سردشت به مسائل بهداشتی در ارتباط با دفن و دفع زباله، بیان کرد: اماکن مناسب در این شهرستان انتخاب و بررسی شوند تا عموم با مشکل بهداشتی مواجه نشوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هکتار به سایت زباله نازلو ارومیه الحاق می شود/تامین هزینه مطالعات پیرامون پسماند

25 هکتار به سایت زباله نازلو ارومیه الحاق می شود/تامین هزینه مطالعات پیرامون پسماند