مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-06سياسي

دستورالعمل رصد آسیب های اجتماعی در میامی ابلاغ شد


فرماندار میامی با بیان اینکه دستورالعمل رصد آسیب های اجتماعی در شهرستان ابلاغ شد، گفت: وظیفه تمام مسئولان و نهادهای دولتی، خدماتی و .

- .

در این ابلاغ تبیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری ظهر یکشنبه در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت زنان و خانواده میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه دستورالعملی درباره بخش های اجتماعی و فرهنگی ابلاغ شده که نخستین بند آن به حاشیه نشینی و بافت های فرسوده و آسیب های اجتماعی حول آن است، بیان کرد: مسئولان باید به این دستورالعمل ها دقت ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر دستگاه اجرایی و خدماتی و حتی فرهنگی در این دستورالعمل وظایفی دارند که می بایست به بهترین نحو آن را انجام بدهند، افزود: در این دستورالعمل ها همچنین کارهایی که هر دستگاه شامل فرمانداری، نیروی انتظامی، بهزیستی، شهرداری، اورژانس، روحانیان، تشکل های مردمی و … می بایست انجام دهند گنجانده شده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه همه در قبال اجرای دستورالعمل مسئول هستیم، بیان کرد: دیگر موضوعی که در این دستورالعمل به آن پرداخته شده مقوله اعتیاد است که در آن آموزش و پرورش، دادگستری، کانون های فرهنگی مساجد، بسیج، کمیته امداد، بهزیستی و ده ها مورد دیگر مسئولیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل رصد آسیب های اجتماعی در میامی ابلاغ شد

دستورالعمل رصد آسیب های اجتماعی در میامی ابلاغ شد