مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-06بين الملل

همکاری بانکی میان اسراییل و امارات با سفر قریب الوقوع هیئت اسراییلی به ابوظبی


سایت شبکه بلومبرگ اعلام کرد، هیئت هایی از دو بانک اسراییلی در ماه جاری میلادی به منظور رایزنی در خصوص همکاری مشترک میان دو طرف به امارات سفر خواهند کرد.

- سایت شبکه بلومبرگ اعلام کرد، هیئت هایی از دو بانک اسراییلی در ماه جاری میلادی به منظور رایزنی در خصوص همکاری مشترک میان دو طرف به امارات سفر خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت شبکه آمریکایی بلومبرگ اعلام کرد، هیئت هایی از دو بانک بزرگ اسراییلی برای سفر به ابوظبی با هدف امضای توافق های همکاری بانکی برنامه ریزی کرده اند.

بانک اسراییلی هبوعلیم اعلام کرد که هیئتی به ریاست دوف کوتلر، رییس اجرایی روز سه شنبه (18 شهریور ماه) به منظور دیدار با مسؤولان اجرایی بانک های امارات و نیز مسؤولان برجسته مالی و تجاری ابوظبی به این کشور سفر خواهند کرد.

قرار است همچنین هیئتی از بانک اسراییلی لئومی در 14 سپتامبر (24 شهریور) سفر مشابهی انجام دهد و با هدف امضای توافق های همکاری با بانک های اماراتی به این کشور سفر کند.

بانک لئومی هیئتی متشکل از 20 مسؤول اجرایی برجسته را به ریاست سامر حاج یحیی رییس هیئت مدیره و حنان فریدمن رییس اجرایی به امارات می فرستد که درصدد امضای توافقنامه های همکاری با بانک های اماراتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بانکی میان اسراییل و امارات با سفر قریب الوقوع هیئت اسراییلی به ابوظبی

همکاری بانکی میان اسراییل و امارات با سفر قریب الوقوع هیئت اسراییلی به ابوظبی