مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-06اجتماعي

مدارس حق گرفتن پول برای تامین تجهیزات بهداشتی ندارند


مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گفت: مدارس اجازه ندارند که به اجبار اخذ وجهی از خانواده ها برای تامین تجهیزات بهداشتی مدارس داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، زهرا مظفر ، مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وجاهت قانونی اخذ وجه اجباری برخی مدارس از خانواده ها برای تامین تجهیزات بهداشتی مدارس گفت: مدارس اجازه ندارند که به اجبار اخذ وجهی از خانواده ها برای تامین تجهیزات بهداشتی مدارس داشته باشند.

وی تصریح کرد: خانواده ها در صورت مشاهده اخذ وجه اجباری مدرسه از آن ها می توانند با مراجعه به ستادهای نظارت منطقه و استان یا مراجعه به سایت shekayatmedu.

ir این موضوع را اعلام کنند تا به آن رسیدگی شود.

مظفر ادامه داد: همانطور که خانواده ها دغدغه تامین تغذیه و پوشاک فرزندانشان را دارند در شرایط مواجهه با بیماری بر حفظ سلامت دانش آموزان است، گفت: برای برگزاری حضوری کلاس های درس اولویت اصلی تامین زیرساخت های بهداشتی لازم و اجرای حداکثری شیوه نامه های بهداشتی است.

مظفر اظهار کرد: اگر احیانا خانواده ها در مدرسه ای حاضر شدند که مواد ضدعفونی کننده وجود ندارد و فاصله گذاری انجام نمی شود باز هم می توانند از طریق ستادهای نظارت منطقه و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس حق گرفتن پول برای تامین تجهیزات بهداشتی ندارند

مدارس حق گرفتن پول برای تامین تجهیزات بهداشتی ندارند