مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-06سياسي

آینده مدارس صدرا با تشکیل زنجیره تربیتی بسیار روشن است


معاون امور حوزوی سازمان مدارس صدرا گفت: با تأسیس مدارس ابتدایی علوم و معارف اسلامی به دنبال تشکیل زنجیره تربیتی در مدارس کشور هستیم و آینده این مدارس را بسیار روشن می بینیم.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون امور حوزوی سازمان مدارس صدرا گفت: با تأسیس مدارس ابتدایی علوم و معارف اسلامی به دنبال تشکیل زنجیره تربیتی در مدارس کشور هستیم و آینده این مدارس را بسیار روشن می بینیم.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی سیرت، امروز 16 شهریور، در بازدید از مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در خراسان شمالی، اظهار کرد: والدین دانش آموزان برای تربیت بهتر و آشنایی فرزندانشان با معارف و علوم اسلامی و امید به آینده ی بهتر فرزندانشان، آن ها را در مدارس صدرا ثبت نام می کنند که عملکرد بسیار خوب این مدارس توانسته است رضایت مندی خانواده ها را جلب کند.

وی بیان کرد: دغدغه همه خانواده ها آموزش بهینه دانش آموزان همراه باتربیت اسلامی است و سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تلاش می کند تا بتواند این مدارس را به عنوان الگویی مناسب به دیگر مدارس کشور معرفی کند.

معاون امور حوزوی سازمان مدارس صدرا، تصریح کرد: ایجاد فضای سالم و تربیت محور، سیر تربیت اسلامی به خانواده های ایرانی و پرورش نیروهای انقلابی و کارآمد برای تصدی پست های کلیدی و مهم کشور از اهداف مهم تأسیس مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده مدارس صدرا با تشکیل زنجیره تربیتی بسیار روشن است

آینده مدارس صدرا با تشکیل زنجیره تربیتی بسیار روشن است