مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-06سياسي

غرس 6300 نهال به یاد شهدای لرستان


6 هزار و 300 اصله نهال به تعداد شهدای لرستان در استان غرس خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمود ثمینی صبح امروز در جلسه ویدئو کنفرانس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع  مقدس گفت: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان بزودی 6 هزار و 300 اصله نهال به تعداد شهدای لرستان در سطح استان غرس خواهد شد.

وی افزود: تمام افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در این است که در دوران دفاع مقدس عموم مردم با دستور حضرت امام (ره) فرزندان خود را به جبهه های جنگ فرستادند و با اهدای خون خود در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 48 کشور از عراق حمایت های مختلف کردند، اظهار داشت: با این وجود فرزندان این انقلاب با دست خالی در مقابل دنیای استکبار مقاومت کردند.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ هر وقت حجمه بیگانگان را بر کشور ایران داشته ایم بخشی از خاک کشور از آن جدا شده و در اختیار دشمنان قرار گرفته است اما در جریان دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان به اشغال دشمن در نیامد.

ثمینی با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت توسط امام راحل(ره) رشد یافته و نهادینه شد، افزود: این روحیه ایثار موجب شد تا ریشه های انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس 6300 نهال به یاد شهدای لرستان

غرس 6300 نهال به یاد شهدای لرستان