مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-06بين الملل

میریوسفی در واکنش به لفاظی های واشنگتن: آمریکا یک مزاحم ناخوانده در منطقه است


سخنگوی نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل ضمن رد لفاظی های آمریکایی تأکید کرد که نقش ایران در سوریه صرفاً برای کمک به مردم و دولت این کشور در مبارزه با تروریسم و احیای ثبات و امنیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علیرضا میریوسفی سخنگوی نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نیویورک در گفت وگو با هفته نامه آمریکایی نیوزویک به لفاظی آمریکایی ها درباره حضور ایران در سوریه که خواستار خروج ایران از سوریه هستند، واکنش نشان داد.

وی تصریح کرد: نقش ایران در سوریه صرفاً برای کمک به مردم سوریه و دولت این کشور در مبارزه با تروریسم و احیای ثبات و امنیت است.

این حق مسلم و نیاز اساسی مردم سوریه است .

میریوسفی در پاسخ به اتهامات واشنگتن در خصوص حضور ایران در سوریه گفت: علیرغم اتهامات آمریکا، تنها مکانیسم مؤثر برای سوریه در 9 سال گذشته، فرایند آستانه بوده است که شامل همکاری ایران، روسیه، روسیه و ترکیه می شده است .

سخنگوی نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نیویورک با اشاره به دخالت های واشنگتن در سوریه ادامه داد: ایالات متحده یک مزاحم ناخوانده در منطقه و سوریه است که کاری جز تشدید ناامنی و تحمیل رنج بیشتر بر مردم سوریه انجام نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میریوسفی در واکنش به لفاظی های واشنگتن: آمریکا یک مزاحم ناخوانده در منطقه است

میریوسفی در واکنش به لفاظی های واشنگتن: آمریکا یک مزاحم ناخوانده در منطقه است