مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-06سياسي

شهیدی که در آسمان غرب به کمال آرزویش رسید


دوباره سالگرد عروجش رسیده است، فرمانده ای که همان خصلت ها، فرهنگ و تفکر ابتدای جنگ را حفظ کرد و آن قدر ثابت قدم ماند تا در آسمان غرب به کمال آرزوی خود رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تأمین امنیت کشور چه داخلی و چه خارجی هزینه های مالی و انسانی گزافی را بر کشور تحمیل می کند و این موضوع اجتناب ناپذیر است، یکی از این دغدغه ها، مرزهای کشور است که ممکن است به مخاطره افتد.

پس از تحرکات مخفیانه و آشکار ضدانقلاب در غرب و شمال غرب کشور، نظام مصمم شد به این وضعیت که ممکن بود در درازمدت صدماتی را متوجه مملکت و انقلاب کند، پایان دهد و عرصه را بر گروه های تروریستی فعال در غرب کشور تنگ کند؛ از این رو اوایل سال 1390 بود که موضوع برخورد با گروهک تروریستی پژاک در دستور کار نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و به دلیل صعب العبور بودن منطقه و حضور گروهک ها در ارتفاعات منطقه شمال غرب، نقش ویژه ای به توپخانه داده شد.

گروه توپخانه 15 خرداد، به فرماندهی سردار شهید حاج عباسعلی جان نثاری، از جمله یگان هایی بود که آمادگی ویژه خویش را جهت انجام مأموریت اجرای آتش بر مواضع دشمن اعلام کرد و به خوبی از عهده این مأموریت برآمد، بسیاری از کارشناسان نظامی معتقدند مهم ترین دلایل پیروزی به دست آمده در سال 1390 مرهون نقش آفرینی شهید جان نثاری و رزمندگان توپخانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که در آسمان غرب به کمال آرزویش رسید

شهیدی که در آسمان غرب به کمال آرزویش رسید