مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-06سياسي

قاسمپور: کارگروهی برای بررسی مشکلات بین حضانت و ولایت تشکیل شده است


از زمانی که این مباحث از طرف جمعی از مادران سرپرست خانواده مطرح شد، ما به دنبال شناخت دقیق تر زوایا و مسایل ایشان هستیم.

به همین منظور کارگروهی تشکیل شده است.

- گروه خانواده: بعد از پیگیری های خبرگزاری فارس درباره شکایات تعدادی از زنان سرپرست خانواده در موضوع مشکلات مربوط به حضانت فرزند، کمپینی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس با عنوان مشکلات قانونی زنان سرپرست خانواده و شان مادری به ثبت رسید که تا کنون بیش از 600حامی کسب کرده است.

در این کمپین مطالباتی همچون بارتعریف حضانت، تفکیک دقیق دایره اختیارات در حضانت و ولایت، گسترش اختیارات در حضانت و امکان اخذ اختیارات بیشتر مادر در حضانت با بررسی و نظر دادگاه مطرح شده است.

در همین زمینه، فاطمه قاسمپور؛ رییس فراکسیون زنان مجلس در گفت وگو با خبرگزاری فارس از اقدامات در دست انجام مجلس درباره حضانت مادران سرپرست خانواده و مشکلات آن با بخشی از اختیارات ولایت قهری گفت.

قاسمپور گفت: درباره مشکلات بین حضانت و ولایت قهری که برخی زنان سرپرست خانواده با آن مواجه هستند، از مرکز تحقیقات اسلامی مجلس درخواست کرده ایم که در این زمینه نظرات کارشناسی خود را  ارایه بدهد.

وی افزود: از زمانی که این مباحث از طرف جمعی از مادران سرپرست خانواده مطرح شد، ما به دنبال شناخت دقیق تر زوایا و مسایل ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمپور: کارگروهی برای بررسی مشکلات بین حضانت و ولایت تشکیل شده است

قاسمپور: کارگروهی برای بررسی مشکلات بین حضانت و ولایت تشکیل شده است