مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-06اقتصادي

کاهش 30 درصدی تصادفات رانندگی در استان البرز


تصادفات رانندگی در راه های استان البرز طی 5 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 30درصد کاهش داشته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عادل منصور کیایی، معاون فنی و نظارت این اداره کل، امروز در جمع خبرنگاران که در سالن جلسات این اداره کل صورت گرفت، گفت: بر اساس آمار اخذ شده از پلیس راه تعداد تصادفات رانندگی در راه های برون شهری و روستایی استان البرز، طی 5 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد و تعداد کشته های سر صحنه 23 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه میانگین کاهش تصادفات فوتی در کشور 15 درصد بوده است، گفت: بر اساس گزارش های ارسالی پلیس راه، 35 درصد تصادفات یادشده به دلیل عدم توجه به جلو، 22 درصد انحراف و تجاوز به چپ، 14 درصد تخطی از سرعت مطمئنه، 9 درصد عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، 5 درصد عدم رعایت حق تقدم و 15 درصد سایر عوامل بوده است.

منصور کیایی در خصوص سهم انواع وسیله نقلیه در تصادفات نیز گفت: سواری 60 درصد، کامیون و تریلی 14 درصد، وانت بار و موتورسیکلت هر کدام 10 درصد، اتوبوس و مینی بوس کمتر از 1 درصد و سایر موارد 3 درصد  در تصادفات رانندگی مقصر بوده اند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز با اشاره به ثبت بیش از 191  میلیون تردد در 5 ماهه اول سال جاری در راه های استان البرز، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی تصادفات رانندگی در استان البرز

کاهش 30 درصدی تصادفات رانندگی در استان البرز