مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-06اجتماعي

تمام دانش آموزان سرخه عضو «شاد» شدند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه گفت: عضویت دانش آموزان این شهرستان در سیستم آموزشی «شاد» به 100 درصد رسیده است و دانش آموزان از مطالب آموزشی بهره خواهند برد.

- مریم آشور با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و دغدغه های مسؤولان آموزشی و خانواده ها در خصوص نحوه آموزش و حضور دانش آموزان در مدارس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: سال تحصیلی جدید با هدف فعال بودن مدارس، سلامت و ایمنی دانش آموزان، همکاران و خانواده ها که با مشارکت شبکه بهداشت و درمان سرخه محقق خواهد شد، برای همه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با عنایت به گفته های وزیر آموزش و پرورش در سی و چهارمین اجلاسیه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کل کشور در تاریخ های 11 و 12 شهریور سال 99 و مصاحبه مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، اصل بازگشایی مدارس بر حضور دانش آموزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بوده و بیانات آنها فصل الخطاب است.

آشور با بیان اینکه ساعت حضور دانش آموزان در مدارس با تصمیمات شورای مدرسه رقم خواهد خورد، افزود: در دوره متوسطه دوم، در مدارسی که تراکم جمعیت در آنها زیاد است، کلاس ها گروه بندی شده و هر گروه دو روز حضوری، دو روز غیرحضوری (تلویزیونی) و دو روز در فضای مجازی، مطالب آموزشی را دریافت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام دانش آموزان سرخه عضو «شاد» شدند

تمام دانش آموزان سرخه عضو «شاد» شدند