مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-06اقتصادي

افتتاح کتابخانه مرکزی یزد پس از 25 سال چه وقت است؟


مدیر کل نهاد کتابخانه های استان یزد در حاشیه افتتاح کتابخانه پروین اعتصامی، به طرح کتابخانه‎ مرکزی به عنوان اصلی ترین طرح نهاد کتابخانه ها اشاره کرد و گفت: - این کتابخانه در شرایط مناسب استان و کشور افتتاح خواهد شد.

فاطمه دوست فاطمی ها عصر دیروز در حاشیه افتتاح کتابخانه پروین اعتصامی در شهر حمیدیا یزد که با حضور استاندار یزد برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا راجع به مشخصات و ویژگی های این کتابخانه، اظهار کرد: کتابخانه پروین اعتصامی با سرمایه گذاری شش میلیارد ریال توسط شهرداری حمیدیا در متراژ 302 مترمربع ساخته شده و تجهیز ان نیز توسط نهاد کتابخانه های عمومی استان با اعتبار سه میلیارد ریال انجام شده است.

وی در مورد علت تعویق در افتتاح طرح کتابخانه‎ مرکزی یزد که پس از قریب 25 سال آماده بهره برداری شده است، گفت: این کتابخانه به عنوان اصلی ترین طرح نهاد کتابخانه ها که بیش از هشت هزار مترمربع زیربنا دارد، در شرایط مناسب استان و کشور افتتاح خواهد شد.

این مسئول در مورد دیگر طرح های این نهاد نیز تصریح کرد: سالن چند منظوره نگین به عنوان یکی از طرح های دیگر نهاد کتابخانه ها در محل گذر فرهنگ و هنر شهر یزد در حال تکمیل است که در صورت مساعد بودن شرایط و با رعایت پروتکل‎های بهداشتی مورد بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه مرکزی یزد پس از 25 سال چه وقت است؟

افتتاح کتابخانه مرکزی یزد پس از 25 سال چه وقت است؟