مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-06سياسي

واکنش آیت الله جوادی آملی به اهانت به قرآن و پیامبر اسلام (ص)


در پیام آیت الله جوادی آملی آمده است: به فرانسه و امثال فرانسه هشدار می دهیم، موعظه و نصیحت می کنیم که اجازه ندهند درآن سرزمین و کشورشان کسی به مقام مقدّس قرآن کریم، - کسی به مقام مقدّس پیغمبر(ص) هتاکی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با صدور پیامی اهانت به قرآن و پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم و بیان کرد: به فرانسه و امثال فرانسه هشدار می دهیم، موعظه و نصیحت می کنیم که اجازه ندهند درآن سرزمین و کشورشان کسی به مقام مقدّس قرآن کریم و پیغمبر(ص) هتاکی کند.

دراین پیام با اشاره به اینکه چیزی که جهان را حفظ می کند عقل است، بیان کرده است: اینکه می بینید ـ معاذالله ـ برخی ها به وجود مبارک پیغمبر(علیه و علی آله افضل صلوات المصلین) اهانت می کنند یا به قرآن اهانت می کنند، این کشورها باید بدانند که روی شاخه درخت نشستند و دارند ریشه آن را قطع می کنند، آنها آمدند جهان را به عقل نزدیک کنند تا عاقلانه و موحّدانه در کمال سلامت و سِلم زندگی کنند.

جهان منهای عقل می شود جنگ جهانی اول و دوم یا جنگ های نیابتی.

جهان منهای عقل می شود که شبانه روز سه شیفته اسلحه های آدم کشی ساخته می شود، این جهان است! یا اهانت به وجود مبارک پیغمبر(علیه و علی آله آلاف التحیه و الثناء) است یا اهانت به قرآن کریم که همه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آیت الله جوادی آملی به اهانت به قرآن و پیامبر اسلام (ص)

واکنش آیت الله جوادی آملی به اهانت به قرآن و پیامبر اسلام (ص)