مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-06سياسي

امهال خسارت بیشتر به صنعت گردشگری قابل توجیه نیست


استاندار یزد با بیان این که قطعا با توجه به مسائل کرونا نمی توانیم سلامت مردم را فدای اقتصاد کنیم، گفت: باید نسبت به ترویج این شعار که به جای این که «سفر نرویم» به «سفر مسئولانه برویم» اقدام و نسبت به سفرهای مسئولانه تاکید شود.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که قطعا با توجه به مسائل کرونا نمی توانیم سلامت مردم را فدای اقتصاد کنیم، گفت: باید نسبت به ترویج این شعار که به جای این که سفر نرویم به سفر مسئولانه برویم اقدام و نسبت به سفرهای مسئولانه تاکید شود.

محمد علی طالبی شب گذشته در مراسم افتتاح یک باب واحد اقامتی پذیرایی در شهرستان یزد ضمن اشاره مشکلات صنعت گردشگری به خصوص در بحران کرونا، اظهار کرد: هر چند عمده مشکلات این صنعت مربوط به کروناست اما وجود سرمایه گذاری ها و طرح های امروز استان، خبر از حرکت این صنعت رو به بهبودی می دهد.

وی با یادآوری اعلام شعار سفر مسئولانه برویم از سوی وزیر گردشگری، خاطرنشان کرد: باید نسبت به ترویج این شعار که به جای این که سفر نرویم به سفر مسئولانه برویم اقدام و نسبت به سفرهای مسئولانه تاکید شود تا بتوانیم از این طریق، بخشی از خسارات گردشگری در طول هفت ماه گذشته را جبران کنیم، ضمن این که باید برای مقابله با بحران نیز رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال خسارت بیشتر به صنعت گردشگری قابل توجیه نیست

امهال خسارت بیشتر به صنعت گردشگری قابل توجیه نیست