مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-06فرهنگي

خیز «بادکنک طلایی» برای ملی شدن


رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی اصفهان از تلاش برای ملی شدن جشنواره نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان «بادکنک طلایی» خبر داد و گفت: به زودی از آثار برتر دوره های اول و دوم این جشنواره که در قالب پنج کتاب به چاپ رسیده رونمایی خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی اصفهان از تلاش برای ملی شدن جشنواره نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان بادکنک طلایی خبر داد و گفت: به زودی از آثار برتر دوره های اول و دوم این جشنواره که در قالب پنج کتاب به چاپ رسیده رونمایی خواهد شد.

احمد رضایی دارافشانی، اعلام کرد: اگرچه در کنار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در قالب یک بخش جنبی نمایشنامه نویسی برگزار می شود، اما به صورت جشنواره یا مسابقه مستقل نیست و از این رو می توان گفت مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان بادکنک طلایی که به همت دفتر تخصصی تئاتر و اداره توسعه فرهنگ شهروندی برگزار می شود، تنها مسابقه مستقل نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان در کشور است.

وی افزود: دور اول و دوم این جشنواره در سال های 97 و 98 برگزار شد که شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت کنندگان بودیم و امسال نیز در حال برنامه ریزی برای برگزاری سومین دوره آن هستیم.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، غنی سازی ادبیات نمایشی کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز «بادکنک طلایی» برای ملی شدن

خیز «بادکنک طلایی» برای ملی شدن