مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-06اقتصادي

وقتی عدالت به «عدالت آباد» رسید


ساکنان عدالت آباد محله ای خارج از محدوده و در حاشیه شهر اردبیل تا همین چند هفته پیش از ناعدالتی فریاد می زدند، از اینکه با نزدیک به 300 خانوار از هیچ یک از امکانات رفاهی اولیه بهره مند نیستند، - اما اکنون آنها شادمانه شاهد تحقق وعده معاون وزیری هستند که به آنها گفت: "همین که برگردم تهران پیگیر حل مشکلتان خواهم بود".

مهدی عبوری ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری وقتی در سفر مردادماه خود به اردبیل از محله عدالت آباد بازدید کرد از وضعیت ساکنان این محله متاثر شد و تعجب کرد که چرا تاکنون عدالت آباد از امکانات اولیه شهری بی بهره مانده است.

وی وعده داد که مشکل اعتباری رسیدگی به این محله و تامین امکانات رفاهی از جمله آب ، برق ، گاز و آسفالت کوچه ها را در کوتاه ترین مدت رفع خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، تحقق این وعده زمان زیادی طول نکشید و مطبوعات و فضای مجازی اردبیل تصویری چکی را منتشر کردند که از سوی وزارت راه و شهرسازی برای رفع محرومیت محله عدالت آباد و چند محله حاشیه شهر اردبیل صادر شده بود.

عدالت آباد محله ای است که خانه های کوچک و محقر مردم نیازمند و محروم آن هنوز کوچه های خاکی دارد، با هر بارش باران، همه جا گل ولای شده و امکان تردد در آن سلب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی عدالت به «عدالت آباد» رسید

وقتی عدالت به «عدالت آباد» رسید