مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-06اجتماعي

«رمپ» اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل آباد مسدود می شود


سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: رمپ ورودی اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل آباد در راستای تکمیل ضلع شمال تقاطع غیر هم سطح یادگار امام به مدت یک ماه مسدود می شود.

- رمپ اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل آباد مسدود می شود ایسنا/قزوین سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: رمپ ورودی اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل آباد در راستای تکمیل ضلع شمال تقاطع غیر هم سطح یادگار امام به مدت یک ماه مسدود می شود.

شیما زرآبادی پور با اشاره مسدود شدن رمپ اتوبان قزوین-زنجان تصریح کرد: در راستای تکمیل ضلع شمال تقاطع غیر هم سطح یادگار امام، رمپ ورودی از اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل آباد به طول 350 متر از مقابل مجتمع پنجم اسفند تا میدان اسماعیل آباد مسدود می شود.

این انسداد مسیر طبق اعلام معاونت فنی و عمرانی شهرداری، در ماه جاری آغاز می شود و بازگشایی آن در کمتر از یک ماه صورت می گیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به مسدود شدن این مسیر، دو مسیر جایگزین برای دسترسی به شهر در نظر گرفته شده که یکی از این آن ها از سمت اتوبان به میدان مقابل تالار شهر و دیگری از اتوبان، بعد از مسیر مسدود شده از سمت مجتمع آف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رمپ» اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل آباد مسدود می شود

«رمپ» اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل آباد مسدود می شود