مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-06سياسي

مطالبه گری، رویکرد جدید ستاد امر به معروف در بوشهر


دبیر قرارگاه ستاد امر به معروف بوشهر گفت: رویکرد جدید ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر تقویت و افزایش روحیه مطالبه گری در بین مردم است و این ستاد به دنبال این است که مطالبات به حق مردم را به گوش مسؤولین برساند و نیاز است نمایندگان نیز به دنبال پیگیری این مشکلات باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار رزم جو در نشست با مجمع نمایندگان با اشاره به اقدامات مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: تشکیل شورای دستگاه ها، بازرسی مستمر از ادارات و ایجاد و سازماندهی گروه های جهادی در قالب گروه های مطالبه گری در 16 تخصص پیش بینی شده از جمله برنامه های اجرایی این ستاد می باشد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر استان با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی گفت: در این روش، دیدگاه ها به حالت مطالبه گری انجام می شود، به همین منظور گروه های جهادی امربه معروف و نهی ازمنکر با ساماندهی و سازماندهی بیشتر نسبت به گروه های گذشته تشکیل خواهد شد تا در موضوعات مختلف، یک گروه متخصص وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه ستاد امربه معروف در استان بوشهر فاقد ساختمان می باشد گفت: زمینی با کمک مسؤولین استانی به مساحت هزار و 200 مترمربع گرفته شده و نیاز به رایزنی برای جذب بودجه در جهت ساخت آن می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری، رویکرد جدید ستاد امر به معروف در بوشهر

مطالبه گری، رویکرد جدید ستاد امر به معروف در بوشهر