مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-06اجتماعي

اجرای طرح انضباط ترافیکی بازگشایی مدارس


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: طرح انضباط ترافیکی بازگشایی مدارس با توجه به آغاز سال تحصیلی با هدف افزایش انضباط ترافیکی و ایمنی عبور و مرور اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حمیدرضا دهنوی در مراسم اجرای طرح ترافیک یار محله با اشاره به اینکه طرح انضباط ترافیکی بازگشایی مدارس با توجه به آغاز سال تحصیلی، با هدف افزایش انضباط ترافیکی و ایمنی عبور و مرور، تمهیدات ویژه ترافیکی پیش بینی شده است، گفت: طرح ترافیکی با حضور 140 تیم خودرویی، 125تیم موتوری و تعدادی نیز نیروی پیاده به صورت ثابت در مشهد و سایر شهرستان ها اجرا می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی اظهار کرد: 379 مدرسه در حاشیه معابر و 149 مدرسه نیز در محدوده میادین و تقاطع ها در خراسان رضوی شناسایی شده، لذا نیروهای راهور به منظور روان سازی ترافیک و جلوگیری از گره ترافیکی در سطح معابر منتهی به این مدارس حضور فعالی خواهند داشت.

وی افزود: امسال سقف مجاز تعداد سرنشینان برای سرویس های مدارس خودروهای سواری سه نفر، خودرو ون پنج نفر و مینی بوس 10 نفر است.

دهنوی با اشاره به شناسایی سرویس های مدارس از طریق نصب تابلو و بغل نوشته نظارت بر سرویس های مدارس برای رعایت تعداد سرنشین با جدیت اجرا و کنترل ها تشدید خواهد شد، گفت: هدف از اجرای طرح ترافیک یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح انضباط ترافیکی بازگشایی مدارس

اجرای طرح انضباط ترافیکی بازگشایی مدارس